Mintha folyékony Raffaellót innál: döbbenetes kókuszlikőr recept

Sági Zsófia 2018. november 20.

Kétség nélkül kijelenthetem, hogy a kedvenc édességem a Raffaello. Bármikor szívesen elfogadom, és már többször készítettem házi Raffaello-golyót is. A likőr azonban eddig kimaradt - nemrég viszont rátaláltam erre a receptre és szerelem volt első olvasásra. 

Ha ti is akkora Raffaello-rajongók vagytok, mint én, akkor mindenképpen készítsétek el az alábbi receptet. Ez nem csak egy kókuszlikőr - tényleg olyan, mintha folyékony Raffaellót innánk. 

kokuszlikor.jpg

Mivel valódi Raffaellót törünk hozzá össze, nem teljesen homogén a végeredmény, apró Raffaello-szemcsék még megtalálhatóak az italban, de szerintem éppen ettől fantasztikus. Nem lehet eldönteni, hogy most éppen esszük vagy isszuk ezt az édességet - igaziból egyszerre mindkettő. Kicsit kotyvasztós recept, de nem baj, mert az eredmény isteni.

A recept vodkát használ alapnak, de tehetünk helyette rumot is. Mivel tényleg egy szó szerint vett édességről van szó, ha a gyerkőcöknek készítenénk el, akkor kihagyhatjuk teljesen az alkoholt - garantáltan a kedvenc finomságuk lesz.

 Fotó: Shutterstock

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr6814363437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása