Görög joghurtos tonhalsaláta: nem kell majonéz a krémességhez

Szász Eszter 2019. augusztus 12.

Vannak olyan saláták - ezeket én csak sunyi salátáknak hívom -, amelyeknek hiába ez a nevük, szinte több kalóriát tartalmaznak, mint néhány főétel.

Az egyik ilyen a tonhalsaláta, ami a legtöbb helyen majonézes tonhalkrémet takar némi zöldséggel körítve. Valójában ezek nem is saláták, inkább szendvicskrémek, de mindegy is az elnevezés, csak ne áltassuk azzal magunkat, hogy így kevesebb kalóriát viszünk be a szervezetünkbe. 

tonhalsalika.jpg

Persze úgy is lehetne készíteni, hogy a zöldségek mellé tesszük a tonhaldarabokat, de ez akármennyire is egészséges, én inkább a szaftos krémet preferálom. A majonézt kellene csak kiváltani valamivel, és akkor máris teljesül a kevés kalória, mégis szeretem íz.

A majonéz kiváltása

A gyerekeim például majonéz helyett tejfölt esznek mindenhez, de ezt valahogy nem tudom elképzelni a tonhalhoz. Kipróbáltam görög joghurttal, úgy viszont nagyon kellemes, frissítő, nyári ízt kaptam, akár mártogatósnak is tökéletes. 

 Fotó: Getty Images

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr8514999554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása