Zabfasírt főtt krumplival és krémes paradicsomszósszal

P. Szabó Fruzsi 2019. június 7.

Nemcsak a kedves kolléganőm, Eszti gyerekei imádják a paradicsomszószos krumplit fasírttal, hanem én is. Most először életemben el is készítettem a gyerekek kedvencét, de egy kis csavarral. A gyerekek pedig módfelett kedvelték.

Van is egy anekdota, amit a Nagyanyám nem rest elmesélni minden alkalommal a fasírt és a paradicsomszószos krumpli kapcsán. Egy nyári hétvégén - mikor még nagyon kicsi voltam - a gondjaira bíztak, és ő elkészítette nekem az ominózus étket.

Lévén, hogy egy csodaszép verőfényes nap volt, kivitte a babaszéket a teraszra, úgy ebédeltünk meg. Állítólag nagyon, de nagyon ízlett nekem az ebéd, olyannyira, hogy tapsikoltam meg sikoltoztam, hogy adja már a következő falatot. Kedves öreg szeme mindig mosolyog, akárhányszor előadja a történetet A Mama olyan ízesen meséli el, hogy aki hallja, annak szerintem azonnal kedve támad elkészíteni a paradicsomszószos krumplit meg a fasírtot.

zabfasirt3.gif

Ha nosztalgiáznánk, de nincs kedvünk a húshoz

De ahogy már mondtam, csavar van az én verziómban. A szent cukros paradicsomszószba nem kontárkodtam bele, csak csökkentettem a cukormennyiséget. A főtt krumpli az főtt krumpli. Úgyhogy igen, a fasírt lett bolond. Ez alkalommal ugyanis zabfasírtot készítettem, és igazán remek lett. Ha tehát klasszikus ízekre vágyik a kedves olvasó, de épp aznap nem kíván húst enni, készítse csak el ezt a remek, egyszerű kis fogást és nosztalgiázzon egy jót.

Fotó: Pataki-Szabó Fruzsi/Sóbors

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr2614783518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása