Zöldspárgás, feta sajtos penne - Lepirult, sült grillzöldségekkel

Szász Eszter 2019. április 23.

Ma már az egyik kedvenc zöldségem, de nem mindig szerettem a spárgát. Pontosabban a fehér spárgát nem szerettem, a zöldről nem is tudtam, hogy létezik. Az az érzésem volt vele kapcsolatban, mint a karalábéval és a zöldbabbal. Akárhányszor ettem belőle, egy fás részre biztos, hogy ráharaptam, ami - akármennyire is finom lehetett volna az étel - elrontotta az egészet. 

Azóta persze megváltozott a véleményem, illetve ettem zöld spárgát. A fehéret még mindig nem szeretem annyira, de a zöldet egyszerűen imádom. Annyiféle elkészítési módja van, hogy a szezon alatt, ha hetente többször eszem, akkor sem tudom megunni. Van, amikor egyszerűen csak vajon megpárolom, és magában vagy köretként eszem. De nyersen, salátában is szuper összetevő. 

zoldspargas-zoldseges_penne.jpg

A másik - számomra tökéletes elkészítési módja - amikor több, lehetőleg szép színes, tavaszi idényzöldséget olívaolajon megpirítok, fűszerezek, és ráöntöm egy adag kifőzött tésztára: kész a gyors, laktató és egészséges ebéd vagy vacsora. Sajttal tökéletes párosítás, most egy fetás változatot főztem meg. A zöldségek harsogó színe gyönyörűen mutat a tésztán, a sajttól pedig laktatóbb finomságot kapunk. 

 Fotó: Getty Images

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr7614725979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása