Kaszinótojás és tormás sonkatekercs: van, amit soha nem lehet megunni

Sági Zsófia 2018. december 31.

A tojás és a sonka nem csak húsvétkor tökéletes választás, szilveszterre is szuper hidegtálat készíthetünk belőle a vendégeknek. Gyorsan megvannak, egyszerűen elkészíthetőek, ennél ideálisabb ünnepi menü nem is létezik.

Ahány ház annyi szokás: a kaszinótojást és a sonkatekercset is sokféleképpen lehet készíteni, többfélét is próbáltam már és igaz, hogy mind nagyon finom, nekem mégis ezek a kedvenceim. Rakhatunk a hidegtálra még kolbászt, zöldségeket, a fantáziánkra van bízva, hogy mivel dobjuk fel az ünnepi tálunkat.

hidegtal.jpg

A tojássárgájához én nem tejfölt, hanem vajat szoktam hozzákeverni, tényleg szó szerinti teavajat, semmiképpen sem margarint. Szerintem nincs töltött tojás petrezselyem nélkül, úgyhogy ha be tudunk szerezni friss petrezselymet, vagy esetleg van a mélyhűtőnkben lefagyasztott, akkor ne hagyjuk ki belőle. 

A tormás sonkatekercsnek egy kicsit különlegesebb verzióját hoztam most nektek. Ennél nem csak kikeverjük a hideg hozzávalókat a töltelékhez, hanem készítünk egy besamelmártást, és abba mennek bele az alapanyagok. A tormát ne sajnáljuk belőle, de ha gyerekek is jönnek vendégségbe és nem szeretnénk intenzíven tormásra, akkor kicsit csökkenthetünk a mennyiségen. 

Fotók: Shutterstock

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr7414371717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása