Retró kolbászkrém: pikáns, krémes kence húsimádóknak

Szász Eszter 2019. augusztus 27.

Őszintén szólva fogalmam sincs, milyen apropóból jutott eszembe a kolbászkrém, talán azért, mert a lecsóhoz vettem egy nagyobb adag kolbászt, és tudtam, hogy nem használom fel egyhamar. 

A kolbásszal úgy vagyok, mint a paprikás krumplival, néha elképesztően megkívánom, annyira, hogy azonnal ennem kell belőle, aztán miután ettem egy adagot, amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is múlik ez az érzés. Amikor vásárolni megyek, a legritkább esetben teszek a kosaramba kolbászt, csak akkor, ha célzottan van rá szükségem. A boltival sokszor ellenérzésem van, házihoz meg ritkán jutok. 

kolbaszkrem.jpg

A kolbászkrém megszületése

A kolbászt nem is szeletelve, hanem harapva szeretem. Kenyérrel, paradicsommal, paprikával, de szigorúan mindent harapva. Egyik nap hazaérve a munkából - éhesen - nyitogattam a hűtőt, és nézegettem a lecsófőzésből megmaradt kolbászt. Ha nem harapva, akkor hogyan egyem? Mostanában nagyon rákaptam a kencékre a retró melegszendvics-mániám miatt, úgyhogy innen jött az ötlet: kolbászkrém lesz belőle. 

 Fotó: Szász Eszter/Sóbors

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr1114976818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása