Mexikói kukoricasaláta friss korianderrel: laktató, de mégse nehéz

Szász Eszter 2019. július 26.

Ismét elszaladt velem a ló, mert megint korianderes receptet osztok meg. Először egy szinte nullkalóriás változatban gondolkoztam, de rájöttem, hogy meleg ide vagy oda, az annyira diétás lenne, hogy nem sokan eszegetnék magában. 

A koriander valahogy most beakadt nekem, szerintem minden salátát feldob, már annak, aki szereti az ízét. Én például sokkal jobban kedvelem, mint a petrezselymet, de tudom, hogy tényleg az egyik legmegosztóbb fűszer. Na, meg a kapor, azt például én nem szeretem. A friss kukorica viszont mindig jólesik, az édeskés íze feldobja a salátánkat. 

korianderes_babos_kukoricas_salata.jpg

Így lesz laktató

Ha megfőztük a kukoricát, szemezzük le, úgy keverjük a salátába. Ahhoz, hogy kicsit eltelítsen, vörösbabot is tegyünk bele, de remekül passzol hozzá a paradicsom is. Utóbbiból ne rakjunk bele túl sokat, nehogy szottyos legyen a végeredmény. Az avokádó pedig megkoronázza az egészet.

Ehetjük magában is, de ha tortillachipsszel falatozzuk, még laktatóbb lesz. Ha pedig kicsit pikánsabb ízekre vágyunk, kóstoljuk meg a chilis kukoricasalátát.

Fotó: Getty Images

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr6914939434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása