Hideg, tojáshabos grízpuding szezonális gyümölcsökkel

Szász Eszter 2019. június 21.

A tejbegríz az egész életemet végigkíséri. Gyerekkoromban rendszeresen ettem vacsorára, sok-sok kakaóval, igen jól összekeverve.

A tejbegríz keverve vagy nem keverve amúgy is hitvita, ebbe nem is akarok most belemenni, de a lényeg, hogy én jól összekevertem a rengeteg kakaóval, amit rászórtam, hogy egészen sötétbarna lett. Én hígan szerettem, úgyhogy mindig ott álltam apukám mellett, hogy nehogy túl sűrűre főzze. Az iskolában kapott tejbegrízt azonban ki nem állhattam. 

gri_zpuding.jpg

A gyerekeim közül a lányom imádja. Sok kakaóval, nem összekeverve, közepes sűrűségűre főzve. Reggelire szokta kérni, de a nagyszülőknél vacsorára is kap. Néha kakaó helyett házi baracklekvárt teszek rá, úgy is szívesen megeszi.

Na, de mi az a grízpuding?

Grízpudingot egy élelmiszerboltban láttam először, nagyon megtetszett az ötlet. Tejbegríz hidegen, ráadásul többféle ízesítéssel? Nyáron sokkal jobb ötlet hidegen tálalni, ráadásul rengeteg a finomabbnál finomabb gyümölcs. Picit bonyolultabb, mint a tejbegríz, és érdemes egy éjszakát a hűtőben állnia, de ezen kívül nagyon egyszerű az elkészítése.

Fotó: Getty Images

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr3214898878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása