Borsós palacsinta cottage cheese-zel: izgalmas ízkombináció

Szász Eszter 2019. június 6.

Lehet, hogy telítődtem az édes ízekkel, de mostanában inkább a sós ételeket kívánom. Ez alapvetően nem lenne gond, de egy egyébként édes ételt sósan elkészíteni néha macerásabb. 

Azt vettem észre, hogyha reggelire édeset eszem, sokkal hamarabb megéhezem, mintha egy sajtos-sonkás szendvicset majszolnék el. Ennek az analógiájára iktattam be az étkezéseimbe a sós palacsintát, vagyis inkább pancake-et vagy blinit, ki hogy nevezi.

borsos_pancake.jpg

Ne csak levesbe és főzelékbe tegyük

A borsónak június az igazi szezonja, és sokkal változatosabb a felhasználása, minthogy csak levesbe vagy főzelékbe tegyük. Én azonban már a pucolásánál elbukom a feladatot, mert a fele a gyomromban landol.

Ezúttal palacsintatésztába kevertem, kis cottage cheese-zel dúsítottam, és már kész is volt a tápláló reggeli vagy vacsora. Aki nem rajongója a borsónak, készítheti kukoricával vagy reszelt sárgarépával is.

Fotó: Getty Images

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr6914856004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása