Csokoládékrémes-málnahabos torta kakaós tükörglazúrral

Ács Bori 2019. június 3.

Nemrég számoltam be egy mini workshopról, ahol megtanultam, hogyan kell tükörglazúrt készíteni. Az élmény olyan mély hatást gyakorolt rám, hogy álmomban is bevonókkal locsolgattam tortákat, muszáj volt hát valóra váltanom, a magam módján.

Több recepten is átrágtam magam, mire találtam egy olyat Zsuzsi blogján, aminek neki mertem vágni. A végletekig egyszerűsítettem, néhány komponenst és lépést kihagytam, sőt, magukat a rétegeket is az alapokig vezettem vissza, így biztos voltam benne, hogy végül nem lesz a dologból torta - mégis szuper lett a végeredmény.

A háromféle különböző ízű és állagú réteg, a puha piskóta, a lágy, krémes csoki és a habos, könnyű málna tökéletesen épülnek egymásra.

Négy elemből áll össze

A torta így végül is csak annyiban maradt bonyolult, hogy négy elemből áll, amiket külön-külön el kell készíteni. Mivel azonban ezeket egyenként nem különösebben nehéz összerakni, bárki nekivághat ennek a tortának, a végeredmény pedig annyira látványos, hogy abszolút megéri a befektetett időt.

dsc_3509.jpg

A torta egy sima kakaós-vajas piskótával kezdődik. Ezt követi egy csokikrém, amire még egy réteg piskóta kerül, majd málnahab és végül kakaós bevonat. A bevonat nem sikerült egész tökéletesen, mint az a képen is látszik, mégis ez a legszebb és legfinomabb torta, ami valaha kikerült a kezeim közül. 

Fotók: Ács Bori/Só&Bors 

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr7114435974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása