A tökéletes, lágy grízgaluska arányai

Ács Bori 2018. december 2.

Arról, hogy húsleves nélkül nem tudunk élni, már írtam, és arról is, hogyan lehet szinte instant gyorsasággal elkészíteni a legfinomabb csirkeszárnylevest. Most következzen a kedvenc levesbetétem, ami egyszerűnek tűnik, de könnyű elrontani.

A grízgaluska receptek általában úgy szólnak: verd fel a tojást, és adj hozzá annyi darát, amennyit felvesz. Ez az a kifejezés, amivel a világból ki lehetett engem űzni régen, kezdő koromban, és bizonyos esetekben még ma sem tudom értelmezni. Rengeteg kőkemény galuska van a hátam mögött.

dsc_3287.jpg

Most végre megtaláltam az ideális arányokat. A titok annyi, hogy le kell mérni a tojás súlyát, és grammra ugyanannyi darát kell keverni hozzá. Utána körülbelül 10 perc pihentetés és 10 perc főzés következik, így lesz tökéletesen lágy a galuska. Egy kis kanálka vajat is adok a masszához, nagyon finom ízt ad neki.

Fotók: Ács Bori/Só&Bors

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr5514400098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása