Egzotikus bárányköfte: a Közel-Kelet ízei és színei a tányéron

P. Szabó Fruzsi 2019. június 2.

A köfte tulajdonképpen egyfajta fasírt. Ez elsőre nem hangzik túl egzotikusan, de minden csak az alapanyagokon és a fűszerezésen múlik.

Nem csak rossz időben, nyáron is vágyunk a színekre a tányéron, napsütéses időhöz színpompás menü illik. Gondoltam, ezt a Közel-Kelet receptjeiben megtalálom.

Nézelődtem, olvasgattam és rábukkantam egy komplett libanoni menüsorra, amit el is készítettem és fel is találtam a tradicionális ízekre hangolt családomnak a születésnapom alkalmából rendezett vacsorán.

kofte1.gif

Volt már több hasonló szakítsunk a hagyományokkal típusú próbálkozásom, de az általában csak kiakasztotta a családot. Ez alkalommal azonban nem így történt: az ízek és a színek kavalkádja őket is lenyűgözte. A pompázatos lakoma egyik fő eleme a bárányköfte volt, a színekről pedig a gránátalma és a répasaláta gondoskodott. 

 Fotó: Getty Images

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr2914682748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása