Finomabb, mint a KFC-s káposztasaláta – Ez lesz az új kedvenced

Kóczián Zita 2019. április 28.

Őszinte leszek, én magam nem vagyok egy nagy húsevő, úgyhogy annyira nem hoznak lázba az ilyen jellegű ételek. Még a vasárnapi rántott hús se tartozik a kedvenceim közé, viszont ennek ellenére a csirkések mekkájának tekintett KFC-be gyakran járok.

Na, nem a csirkéért, habár el kell ismernem, a fűszerezésük nagyon jó, de engem valami egészen más izgat: a káposztasaláta. Mondjatok valakit, aki nem szereti azt a káposztasalátát. Egyszerűen zseniális, szerintem nem lehet nem rajongani érte.

kfc-kaposztasalata-recept-cover.jpg

Tökéletes arányban van benne káposzta, répa, hagyma, és az egészet összefogja az a finom majonézes, egyszerre édes és savanykás öntet. Évekig kísérletezgettem, mire megtaláltam az eredetire leginkább hasonlító receptet, és szerintem méltó az igazihoz.

Mivel kínáljuk?

Csak vágjatok fel pár szelet csirkemellet a grillre, dobjatok be a szénbe pár szem alufóliába tekert krumplit, és ha kész, kínáljátok az egészet ezzel a salátával. Nem lesz olyan, aki ne csókolna kezet nektek utána.

Pro tipp: Használjátok ki a káposztasalinak szóló szerelmes pillantásokat, és mosogattassatok el velük.

Fotó: Shutterstock

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr3314289559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása