Hamis carbonara, ha nem akarsz a tojással bűvészkedni

Fehér Ági 2018. november 5.

Mindenkinek megvan a gyengéje az ételek közt, az enyém a tészta. Az alábbi fogás pedig mind közül a kedvencem, szépen csiszolgattam a receptet, amíg a legfinomabb nem lett szerintem. Ezzel ünnepeltem amikor beköltöztem egy kemény, munkásokkal hadakozós 10 hónap után az otthonomba. Pedig nem egy gasztronómiai csoda, de igazi comfort food.

Bár próbálok odafigyelni a szénhidrát fogyasztásra, heti egyszer engedélyezek magamnak egy tésztát, és olyankor általában ezt szoktam főzni. 

hamis-carbonara.jpg

Az alapreceptet egy szuper kis szakácskönyvből írtam ki, amit egyébként két német írt, így nem éppen autentikus, de annyi baj legyen. A recept a Kutya se látta című Agatha Christie könyvem utolsó két oldalán található, ha újraolvasom, mindig megtalálom, de természetesen már fejből megy, és tovább is fejlesztettem. 15 perc alatt elkészül az edények előszedésétől számolva. Egy pohár nem túl savas fehérbor nagyon ajánlott hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr2314243579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása