Francia csokis-mogyorós keksz diétás verzióban, ultragyorsan - IR-kompatibilis

IR-kompatibilis csokis süti, tele harapnivaló finomságokkal

Belsőolga 2018. június 17.

Szereted az olyan sütiket, amikre ráharapni is jó, és rágni is van mit bennük? Akkor neked éppen erre a kekszfélére van szükséged! Ráadásul kikísérleteztük a diétás, szénhidrátcsökkentett verziót, úgyhogy még lelkiismeret furdalást sem kell érezned közben.

Ez a süteményt évek óta készítem, főleg akkor, ha gyorsan szeretnék valami finom, és egészséges kekszet összedobni. Eredetileg ez a francia csokis-mogyorós keksz lenne, csakhogy jött egy fordulat az életemben, amikor úgy döntöttem, hogy szebb az élet karcsún, de én legalábbis feltétlenül szebb vagyok. Innentől viszont már a cukor, és a méz sem fért bele a receptbe. A minőségi étcsokit végül mégis benne hagytam, mint kompromisszumot.

kuki.jpg

A mai süti tésztáját nagyjából annyi idő alatt dobtam össze, amíg megmelegedett ebédre a bableves, ami után szerettem volna valami édességet, és amíg a levest bekanalaztuk, meg is sült. Tényleg ultragyors, és nagyon izgalmas sütemény.

Izgalmak belül

A pár alap dolgon kívül, amit mindenképp bele kell tenni, beleszórhatunk még minden finomságot, amit otthon találunk, és el tudjuk képzelni sütiben. Nekem maradt még karácsonyról szárított gyömbérem és narancshéjam, és került bele egy kis durvára vágott dió és mogyoró is. A nagy trükk viszont az, hogy eleve zabpehely alapú müzlivel készítem, amiben már eredetileg is mindenféle finomság van, a mogyoróról a mazsolán át a manduláig, kókuszig. A sok különböző íz és állag egy igazán izgalmas eredményt ad, a csodás illatáról pedig a rum és a vaníliakivonat gondoskodik.

Fotó: Pixabay

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr3014030162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása