Zacskó hegesztés a legegyszerűbben: kipróbáltuk, működik!

Kipróbáltuk, hogy lehet-e forró késsel zacskót hegeszteni, videó

Belsőolga 2018. június 14.

Ugye veled is előfordult már, hogy miközben egy zacskó lezárásával bajlódtál, boldogtalanul felsóhajtottál, "Ó, bárcsak lenne egy fóliahegesztő itthon!". Nos, a nejlonzacskó hegesztése házilag, minden különösebb eszköz nélkül már nem elérhetetlen, mert megtaláltuk a szuper trükköt, ami működik. Csoda történt.

Szokásunkhoz hűen ismét kipróbáltunk egy neten terjedő trükköt, vagyis azt, hogy lehet-e egy felforrósított kés segítségével nejlonzacskót hegeszteni. Először én próbálkoztam, de csúfosan elbuktam, a nejlonzakcsó meg sem mozdult. Ekkor jött Andi, aki kivette a kezemből a kést és az öngyújtót, és megmentette az életem pár laza mozdulattal simán lehegesztette a zacskó száját.

zacskohegesztes.jpg

Az történt ugyanis, hogy én az egész késpengét próbáltam felforrósítani, ami bájos, de reménytelen próbálkozás volt. Mire a penge egyik vége meleg lett, a másik kihűlt. Ezzel szemben Andi csak a kés hegyét forrósította fel, de alaposan, és így, ezzel a módszerrel valóban működött a trükk.

Ezt csak azért mondjuk el nektek, hogy megóvjunk attól, hogy ugyanebbe a hibába ess. De a módszer működik, ne add fel, csak gyakorolni kell. Meg a jó módszer is kell, ugyebár, figyeljétek Andit!

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr7914032666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása