Villámgyors tonhalsaláta friss avokádóval és édes koktélparadicsommal

Sági Zsófia 2019. május 29.

Azt hiszem, én vagyok az egyik legnagyobb tonhalsaláta-rajongó. Eleve imádom ezt a halfajtát, de friss zöldségekkel és zöldfűszerekkel kiegészülve, egészen csodálatos. 

Nemrég készítettem egy hatalmas adag tonhalsalátát, ami annyira ízlett, hogy ahogyan elfogyott, rögtön újracsináltam. Utána már csak én ettem belőle, de egyszerűen nem tudtam abbahagyni. Több verzióval is kísérleteztem, de ez az avokádós volt talán a legfinomabb. 

tonhalsalata.jpg

Változatok a salátára

Azért megosztom veletek a többi verziót is:

  • hagymarajongók készítsék jó sok lilahagymával,
  • a sajtokat kedvelők kockázzanak bele feta sajtot (de akkor vigyázzanak a sóval),
  • mehet bele zöldsaláta is, akár rukkola vagy jégsaláta,
  • vékonyra szelt répaszeletek is sokat dobnak rajta,
  • bármilyen zöldfűszer mehet bele, korianderrel is finom.

Én most a legalapvetőbb verziót írom le nektek, de nyugodtan variáljátok a fentiek függvényében. Ebbe koktélparadicsom, avokádó és tonhal került egy kis petrezselyemmel és citromlével megbolondítva. 

 Fotó: Getty Images

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr7314851802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása