Hófehér mályvacukor házilag: sokkal egyszerűbb elkészíteni, mint gondolnád

Sági Zsófia 2018. december 13.

Nemcsak csokoládékat gyárthatunk otthon, hanem cukorkákat is. Ennek az egyik tökéletes példája ez a mályvacukor. Nagyon könnyen elkészíthető és a gyerekek imádni fogják. Meg persze mi is.

Egy szuper angol blogon találtam ezt a receptet, és nagyon megtetszett, álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen egyszerűen lehet otthon mályvacukrot készíteni. Igaz, eddig nem voltam odáig ezért az édességért, de úgy gondoltam, hogy megér egy próbát, és bátran kijelenthetem, hogy abszolút jól döntöttem.

malyvacukor.jpg

Aki nem kedveli annyira a bolti verziót, az is próbálja ki ezt a receptet, teljesen más lesz a végeredmény. A mályvacukrot tehetjük forrócsokiba, kakaóba, díszítésként sütikre vagy fánkokra, de meg is süthetjük, és persze ehetjük magában is. 

Igaz, hogy tömény cukor az egész, de néha talán pont erre van szükségünk. Persze nem kell túlzásba vinni a fogyasztását, azonban  időnként  segíthet felpörgetni az agyműködést, ha már nagyon fáradtak vagyunk. De vigyázzunk, mert ez a recept függőséget okoz!

Fotó: Shutterstock

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr8314307009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása