Hogyan szerettessük meg az édesszájúakkal is a sóskát?

Ráadásul cukor nélkül

Ács Bori 2018. november 27.

Én úgy szeretem a sóskát, ahogy van, savanyún, az se baj, ha összehúzza a számat. A körülöttem élők viszont sajnos nincsenek ezzel így, ezért ki kellett találnom valami olyan trükköt, amivel az édesszájú bandával is sikerül megszerettetni kedvenc zöldemet.

A fél kiló kristálycukor - bár valóban kézenfekvő - olyan módszer, amivel nem tudtam megbékélni.

A megoldás akkor került a látóterembe, mikor a legkisebb gyereket tápláltam hozzá, és rájöttem, hogy sütőtökkel vagy édesburgonyával sokkal jobban lehet babafőzeléket sűríteni, mint sima krumplival. Ennek az az első számú oka, hogy a krumpli turmixolhatatlan, a batáta és a sütőtök viszont jól bírja a pürésítést. 

dsc_2937.jpg

Onnantól kezdve csak velük kombináltam a különböző főzelékeket, ez a természetes édesítő pedig annyira bejött, hogy a sóska esetében egyszerűen rajtunk ragadt. Már soha nem készül sima krumplival, csak édessel, így pedig nem is kell bele cukor, mégis mindenki megeszi.

A képen épp a tökéletes tükörtojás társaságában látható.

Fotók: Ács Bori/Só&Bors

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.blog.hu/api/trackback/id/tr7114381022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
süti beállítások módosítása